Proces zakupu przebiegł sprawnie, towar po dwóch dniach od zamówienia był już u mnie. Natomiast niezbyt zadowolony jestem ze sposobu doręczenia. Nie rozumiem czym się różni dostawa InPost "paczkomat" podana w opcjach dostawy w cenie 9 zł, od dostawy InPost kurierem (za 11 zł). Myślę, że to powinno jasno być opisane na stronie sklepu. Zamówiłem towar kurierem, a i tak musiałem ok 1,5 km iść przez centrum miasta do paczkomatu, gdzie znalazła się przesyłka. Produkty fabrycznie nowe, zgodne z zamówieniem, natomiast ich jakości nie oceniam, bo jeszcze nie miałem okazji z nich korzystać. Zmywacz Wax Remover HC3 250ml TOKO w sprayu sporo droższy niż widziałem na koniec ubiegłego sezonu. Trochę ciężko mi uwierzyć, że producent tak znacznie nagle podniósł ceny - kosztował (w innym sklepie) 39,90, teraz 49,90 zł - w dodatku frank szwajcarski jest tańszy niż przed rokiem. Pomimo powyższych uwag, ogólnie zakupy w sklepie mogę polecić, ze względu na duży wybór i dostępność towarów.
Odpowiedź sklepu:
Panie Krzysztofie sprawa wysyłki InPost jest bardzo prosta, dostawa "InPost Paczkomaty" to usługa gdzie klient odbiera zamówienie w Paczkomacie wybranym podczas procesu zakupowego, natomiast dostawa "Kurier InPost" to usługa, w której zamówienie jest doręczone do domu poprzez kuriera. Panie Krzysztofie sama nazwa obu usług wyraźnie wskazuje na sposób doręczenia paczki. Z tego co widzę zamówił Pan kuriera InPost, więc Pana zamówienie powinno zostać doręczone przez kuriera do Pana rąk własnych, skoro tak się nie stało i jest Pan z tego niezadowolony, to powinien Pan złożyć skargę do InPost, a nie wylewać żale na sklep. Sklep Remsport nie ma wpływu na finalne doręczenie zamówienia. Druga sprawa kwestia ceny, być może ten zmywacz rok temu był tańszy, może był w promocji, niestety nie pamiętam, kieruję się polityką dystrybutorską danej firmy w tym wypadku firmy Toko. Jeżeli Panu trudno w to uwierzyć, to proszę zobaczyć stronę sklepową dystrybutora Toko w Polsce i będzie wszystko jasne.