Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł
Numer katalogowy:5500213
Producent:Toko
Stan magazynowy:
Kod EAN:7613186050542
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja producenta
20 lat doświadczenia
Wysyłka towaru w 24h
Towar na magazynie
Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
Darmowa dostawa już od 100zł
Fachowe doradztwo i pomoc
Najlepsza obsługa
Szeroki asortyment
Rabaty dla stałych klientów
Dogodne formy płatności (przelewy online)
100% Polska firma
Oferta Sklepu REMSPORT: Smar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt szwajcarskiej firmy TOKO, jest to model Barwax Cold (numer katalogowy 5500213), o wadze 250g tzw. serwisowy bez opakowania.
Smary hydrocarbonowe (H - hydrocarbon) polecane są na każdy rodzaj śniegu, stosowane w niskiej i średniej wilgotności powietrza mniejszej od 40%.
Barwax Cold Toko to smar idealny na mocne mrozy i warunki lodowcowe, do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego), kolor smaru zielony, nadaje się na zimne warunki temperaturowe i zmrożone śniegi.
Smary bazowe zostały udoskonalone do najwyższego poziomu dzięki zastosowaniu w różnych zakresach temperaturowych. Smary bazowe mają za zadanie utwardzić spody nart oraz je skutecznie chronić, zwiększają odporność na ścieralność smarów właściwych.
ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
Seria smarów serwisowych BARWAX TOKO liczy pięć modeli, każdy o wadze 250g, od lewej:
Charakterystyka techniczna smaru:
Postać smaru:Kostka
Typ smaru:Base
Rodzaj smaru:Hydrocarbon
Waga smaru:250g
Zakres temperatur:-8°C do -20°C
Temperatura żelazka:130°C-140°C
Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od wyboru producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu.
Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (proszę pamiętać temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru, jeżeli na smarze nie ma określonej temperatury dobieramy taki nastaw na żelazku, żeby smar po dotknięciu rozgrzanej płyty zaczął się topić, jeżeli zacznie Wam dymić się tzn. że temperatura nastawu żelazka jest za wysoka).
Rozprasowujemy smar po całym ślizgu (proszę pamiętać o żelaznej zasadzie wszystko co robimy podczas procesu smarowania na gorąco zaczynamy od dziobu a kończymy na piętce-tyle).
Cyklinujemy czyli zdzieramy naddatek smaru ze ślizgu za pomocą cykliny z pleksi (dla nart zjazdowych i biegowych - narciarskiej, dla snowboardów - snowboardowej różnica w długości)
Pamiętamy, aby cyklinę naostrzyć (tylko ostra cyklina zda egzamin i nie pozostawi rys, wyżłobień itp.), cyklinę ostrzymy specjalną ostrzałką do cyklin wybór modeli i rozwiązań jest bardzo duży, poniżej na zdjęciach dwa warianty najpopularniejsze.
W narcie biegowej dodatkowo czyścimy środkowy rowek specjalną cykliną biegową do rowków.
Po z cyklinowaniu szczotkujemy najpierw szczotką nylonową twardą, a na samym końcu polerujemy szczotką nylonową miękką lub szczotką z naturalnego włosia (zazwyczaj końskiego), która posiada właściwości antystatyczne.
Filmik przedstawiający wykonanie tej czynności (narty zjazdowe i narty biegowe).
Oczywiście za pomocą tej metody smarujemy ślizgi zarówno w nartach zjazdowych, nartach biegowych jak desce snowboardowej, tak naprawdę różnica będzie tylko i wyłącznie w ich mocowaniu (dla nart biegowych zastosujemy imadło biegowe, dla desek snowboardowych zastosujemy imadło snowboardowe) oraz dodatkowemu oczyszczeniu rowka w narcie biegowej.
Jakie narzędzia będą nam potrzebne do wykonania tej czynności:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.