Certyfikat SSL GeoTrust
Darmowa dostawa

Smar Barwax Cold 250g TOKO

Super promocja
Smar serwisowy Barwax Cold TOKO

Cena: 39,00 zł

Cena poprzednia: 43,99 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 43,99 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:5500213

Producent:Toko

Stan magazynowy:18 szt.

Kod EAN:7613186050542

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Smar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt szwajcarskiej firmy TOKO,  jest to model Barwax Cold (numer katalogowy 5500213), o wadze 250g tzw. serwisowy bez opakowania.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Smary hydrocarbonowe (H - hydrocarbon) polecane są na każdy rodzaj śniegu, stosowane w niskiej i średniej wilgotności powietrza mniejszej od 40%.

Barwax Cold Toko to smar idealny na mocne mrozy i warunki lodowcowe, do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego), kolor smaru zielony, nadaje się na zimne warunki temperaturowe i zmrożone śniegi.

Smary bazowe zostały udoskonalone do najwyższego poziomu dzięki zastosowaniu w różnych zakresach temperaturowych. Smary bazowe mają za zadanie utwardzić spody nart oraz je skutecznie chronić, zwiększają odporność na ścieralność smarów właściwych.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Seria smarów serwisowych BARWAX TOKO liczy pięć modeli, każdy o wadze 250g, od lewej:
 

smary serwisowe Barwax TOKO
 


Charakterystyka techniczna smaru:

Rodzaj smaru:Hydrocarbon

Waga smaru:250g

Zakres temperatur:-8°C do -20°C

Postać smaru:Kostka

Typ smaru:Base

Temperatura żelazka:130°C-140°C

Dane kontaktowe producenta:

Toko, Industriestrasse 4, CH-9450 Altstätten, Schweiz, Szwajcaria, e-mail: support.toko@brav.com

Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:

ELEPHANT PRO-SPORT Sp. J., ul. Tenisowa 18, 53-033 Wrocław, Polska, e-mail: sklep@elephant.pl, telefon: +48713723073

Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od wyboru producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu.
 

szczotkowanie strukturyzacyjne wg. Toko


Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (proszę pamiętać temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru, jeżeli na smarze nie ma określonej temperatury dobieramy taki nastaw na żelazku, żeby smar po dotknięciu rozgrzanej płyty zaczął się topić, jeżeli zacznie Wam dymić się tzn. że temperatura nastawu żelazka jest za wysoka).
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Toko


Rozprasowujemy smar po całym ślizgu (proszę pamiętać o żelaznej zasadzie wszystko co robimy podczas procesu smarowania na gorąco zaczynamy od dziobu a kończymy na piętce-tyle).
 

rozprowadzanie smaru żelazkiem wg. Toko


Cyklinujemy czyli zdzieramy naddatek smaru ze ślizgu za pomocą cykliny z pleksi (dla nart zjazdowych i biegowych - narciarskiej, dla snowboardów - snowboardowej różnica w długości)
 

cyklinowanie ślizgu wg. Toko


Pamiętamy, aby cyklinę naostrzyć (tylko ostra cyklina zda egzamin i nie pozostawi rys, wyżłobień itp.), cyklinę ostrzymy specjalną ostrzałką do cyklin wybór modeli i rozwiązań jest bardzo duży, poniżej na zdjęciach dwa warianty najpopularniejsze.
 

ostrzenie cykliny z pleksi wg. Toko
ostrzenie cykliny pleksi


W narcie biegowej dodatkowo czyścimy środkowy rowek specjalną cykliną biegową do rowków.
 

oczyszczanie rowka specjalną cykliną do rowków


Po z cyklinowaniu szczotkujemy najpierw szczotką nylonową twardą, a na samym końcu polerujemy szczotką nylonową miękką lub szczotką z naturalnego włosia (zazwyczaj końskiego), która posiada właściwości antystatyczne.
 

szczotkowanie finalne wg. Toko


Filmik przedstawiający wykonanie tej czynności (narty zjazdowe i narty biegowe).

 



Oczywiście za pomocą tej metody smarujemy ślizgi zarówno w nartach zjazdowych, nartach biegowych jak desce snowboardowej, tak naprawdę różnica będzie tylko i wyłącznie w ich mocowaniu (dla nart biegowych zastosujemy imadło biegowe, dla desek snowboardowych zastosujemy imadło snowboardowe) oraz dodatkowemu oczyszczeniu rowka w narcie biegowej.


Jakie narzędzia będą nam potrzebne do wykonania tej czynności:

  • imadło narciarskie lub imadło snowboardowe,
  • żelazko narciarsko-snowboardowe,
  • cyklina pleksi,
  • cyklina do rowków (tylko narty biegowe),
  • smar w kostce,
  • szczotka z włosiem mosiężnym lub brązowym,
  • szczotka z włosiem nylonowym twardym,
  • szczotka z włosiem nylonowym miękkim lub naturalnym,
  • ewentualnie ostrzałka do cyklin.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu