Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł
Numer katalogowy:5500215
Producent:Toko
Stan magazynowy:173 szt.
Kod EAN:7613186050566
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja producenta
20 lat doświadczenia
Wysyłka towaru w 24h
Towar na magazynie
Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
Darmowa dostawa już od 100zł
Fachowe doradztwo i pomoc
Najlepsza obsługa
Szeroki asortyment
Rabaty dla stałych klientów
Dogodne formy płatności (przelewy online)
100% Polska firma
Oferta Sklepu REMSPORT: Smar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt szwajcarskiej firmy TOKO, jest to model Blocwax Warm (numer katalogowy 5500215), o wadze około 52g tzw. serwisowy bez opakowania.
Smary hydrocarbonowe (H - hydrocarbon) polecane są na każdy rodzaj śniegu, stosowane w niskiej i średniej wilgotności powietrza mniejszej od 40%.
Smar Blocwax Warm idealny do czyszczenia i konserwacji ślizgu na lato. Polecany na normalne warunki pogodowe i śniegowe. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego), kolor smaru blado pomarańczowy, nadaje się na ciepłe warunki temperaturowe i śniegowe.
Smary bazowe zostały udoskonalone do najwyższego poziomu dzięki zastosowaniu w różnych zakresach temperaturowych. Smary bazowe mają za zadanie utwardzić spody nart oraz je skutecznie chronić, zwiększają odporność na ścieralność smarów właściwych.
Zalety smarowania ślizgów:
Seria smarów serwisowych Blocwax TOKO liczy trzy modele, każdy o wadze 52g:
Postać smaru:Kostka
Typ smaru:Base
Rodzaj smaru:Hydrocarbon
Waga smaru:52g
Zakres temperatur:0°C do -8°C
Temperatura żelazka:120°C-130°C
Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od wyboru producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu.
Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (proszę pamiętać temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru, jeżeli na smarze nie ma określonej temperatury dobieramy taki nastaw na żelazku, żeby smar po dotknięciu rozgrzanej płyty zaczął się topić, jeżeli zacznie Wam dymić się tzn. że temperatura nastawu żelazka jest za wysoka).
Rozprasowujemy smar po całym ślizgu (proszę pamiętać o żelaznej zasadzie wszystko co robimy podczas procesu smarowania na gorąco zaczynamy od dziobu a kończymy na piętce-tyle).
Cyklinujemy czyli zdzieramy naddatek smaru ze ślizgu za pomocą cykliny z pleksi (dla nart zjazdowych i biegowych - narciarskiej, dla snowboardów - snowboardowej różnica w długości)
Pamiętamy, aby cyklinę naostrzyć (tylko ostra cyklina zda egzamin i nie pozostawi rys, wyżłobień itp.), cyklinę ostrzymy specjalną ostrzałką do cyklin wybór modeli i rozwiązań jest bardzo duży, poniżej na zdjęciach dwa warianty najpopularniejsze.
W narcie biegowej dodatkowo czyścimy środkowy rowek specjalną cykliną biegową do rowków.
Po z cyklinowaniu szczotkujemy najpierw szczotką nylonową twardą, a na samym końcu polerujemy szczotką nylonową miękką lub szczotką z naturalnego włosia (zazwyczaj końskiego), która posiada właściwości antystatyczne.
Filmik przedstawiający wykonanie tej czynności (narty zjazdowe i narty biegowe).
Oczywiście za pomocą tej metody smarujemy ślizgi zarówno w nartach zjazdowych, nartach biegowych jak desce snowboardowej, tak naprawdę różnica będzie tylko i wyłącznie w ich mocowaniu (dla nart biegowych zastosujemy imadło biegowe, dla desek snowboardowych zastosujemy imadło snowboardowe) oraz dodatkowemu oczyszczeniu rowka w narcie biegowej.
Jakie narzędzia będą nam potrzebne do wykonania tej czynności:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.