Darmowa dostawa

Smar BP1 Med 150ml MAPLUS

Smar BP1 Med 150 ml BRIKO-MAPLUS

Cena: 103,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

iLeasing
iRaty

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

Dostępność:Niedostępny - zadzwoń

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Numer katalogowy:MW0834

Producent:Maplus

Stan magazynowy:0 szt.

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Smar poślizgowy w płynie, produkt włoskiej firmy MAPLUS, jest to model BP1 Med Liquid (numer katalogowy MW0834), o pojemności 150ml, polecany do smarowania na zimno nart zjazdowych, nart biegowych i deski snowboardowej.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

nakładanie smaru General Premium Fluor GALLIUM


BP1 Med to smar hydrocarbonowy z podstawowej linii SPORT & RACE LINE, przez Maplus zakwalifikowany jako smar bazowy BP1 - Base Parafin, tzw. treningowy, idealny na normalne warunki. Mający zastosowanie w zakresie temperatur od -2 C do -9 C (temperatura śniegu), polecany na każdy rodzaj śniegu przy wilgotności poniżej 50%.
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Linia smarów BP1 Base Parafin 150ml liczy sobie trzy smary:
 

smary smarów BP1 Base Parafin 75ml BRIKO-MAPLUS
 
Charakterystyka techniczna smaru:

Pojemność smaru:150ml

Postać smaru:Płyn

Typ smaru:Base

Rodzaj smaru:Hydrocarbon

Zakres temperatur:-2°C do -9°C

SMAROWANIE NA ZIMNO
 

  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Odczekać aż smar zastygnie i stężeje, następnie cyklinujemy, wykorzystując do tego celu cyklinę pleksi.
  4. Następnie szczotkujemy szczotką z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również szczotki obrotowej – 1000 do 2000 obr./min., delikatnie dociskając).
  5. Na koniec szczotkujemy (polerujemy) nasz ślizg szczotką z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając ją do ślizgu).

SMAROWANIE RACING NA ZIMNO - rekomendowana technika przy twardym, sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  4. Na koniec polerujemy ślizg wałkiem obrotowym z wełny merynosa długość włosia 5 mm (prędkość od 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarskiego o temperaturze 110-120 C (ważna uwaga najlepiej podłożyć pod płytę żelazka płytkę teflonową).
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  4. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE RACING NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wgrzewamy smar za pomocą specjalne suszarki (nagrzewnicy).
  3. Dla zwiększenia efektu wcieramy rozgrzany smar korkiem naturalnym lub packą filcową (bardzo ważne żeby nie używać tego samego korka i tej samej packi filcowej do różnych rodzajów smarów).
  4. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  5. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy wilgotność
  2. Określamy temperaturę

tabela doboru smarów w płynie BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu