Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł
Numer katalogowy:ST40RS
Producent:Solda
Stan magazynowy:1 szt.
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja producenta
20 lat doświadczenia
Wysyłka towaru w 24h
Towar na magazynie
Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
Darmowa dostawa już od 100zł
Fachowe doradztwo i pomoc
Najlepsza obsługa
Szeroki asortyment
Rabaty dla stałych klientów
Dogodne formy płatności (przelewy online)
100% Polska firma
Oferta Sklepu REMSPORT: Super wysokofluorowy smar do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt włoskiej firmy SOLDA, jest to model F40 Special Red (numer katalogowy ST40RS), o wadze 35g. Smar zapakowany w plastikowe, oznaczone i zamykane pudełko.
Smary super wysokofluorowe (SHF - Super High Fluor) dzięki dużej zawartości fluoru, który posiada bardzo dobre właściwości hydrofobowe, znacznie poprawiają własności poślizgowe nart i desek snowboardowych, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 50%.
F40 Special Red SOLDA to smar średnio-twardy, w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego) lub na zimno (wcieramy go w ślizg), o wadze 35g, kolor smaru czerwony, stąd jego nazwa. Ten smar posiada jeszcze więcej fluoru niż seria smarów wysokofluorowych F40 Carbon i F31 i bardzo dobrze komponuje się ze smarem fluorowym HP05.
Kiedy wilgotność w powietrzu jest wysoka do 70% nie ma potrzeby stosowania drugiej warstwy smaru fluorowego HP05. Jednym słowem duża oszczędność czasu potrzebnego na przygotowanie ślizgu oraz nakładu dodatkowych kosztów finansowych. W przypadku kiedy wilgotność będzie równa lub większa niż 70% do znakomitego poślizgu potrzebna jest mniejsza ilość smaru fluorowego HP05. Para w postaci super wysokofluorowego smaru F40 Special oraz smaru fluorowego HP05 zapewnia niesamowity poślizg w tych wysokich warunkach wilgotnościowych powietrza.
F40 Special Red jest to smar dużo odporniejszy na ścieranie, niż smary z serii F31 i ma zastosowanie w normalnych warunkach śniegowych. Najlepiej spisuje się na starych śniegach już przetransformowanych. Jeżeli chodzi o temperatury, można go stosować w zakresie nisko-normalnych, zimowych temperatur od -3 do -10 stopni C (temperatura śniegu) lub od 0 C do -13 C (temperatura powietrza) przy wilgotności powietrza wynoszącej od 70% do 100%.
Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary czysto fluorowe (100% fluory) np.: HP05 lub HP06. Przez wielu zawodników w Pucharze Świata seria smarów F40 Special używana jest jako samodzielne smary treningowo-zawodnicze.
Modele o gramaturze 35g zostały umieszczone w specjalnym pudełku tzw. sztyfcie, który poprzez dolne pokrętło wysuwa nam smar do góry. Dzięki temu aplikacja smaru na ślizg zarówno w wersji na gorąco jak i na zimno jest banalnie prosta. Ponadto pudełko posiada zatyczkę chroniącą smar przed zabrudzeniem.
ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
Linia smarów F40 Special obejmuje następujące smary wysokofluorowe, które występują w różnych gramaturach wagowych (35g, 60g i 180g):
Charakterystyka techniczna smaru:
Typ smaru:Racing
Dodatek w smarze:Fluor
Rodzaj smaru:Super High Fluor
Waga smaru:35g
Zakres temperatur:-3°C do -10°C
Postać smaru:Kostka
Temperatura żelazka:120°C-130°C
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.