Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary Racing Finish » Smar FP4 Liquid Hot Molybdeno 50ml New MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Liquid Hot Molybdeno 50ml New MAPLUS

Smar FP4 Liquid Hot 50ml New MAPLUS

Cena: 631,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

iLeasing
iRaty

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

Dostępność:Niedostępny - zadzwoń

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Numer katalogowy:MW0852MN

Producent:Maplus

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon PFOA FREE, produkt włoskiej firmy MAPLUS, jest to model FP4 Liquid Hot Molybdeno New (numer katalogowy MW0852MN).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Spray Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Hot Molybdeno jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu,
bez szkodliwego dla środowiska dodatku C6 (PFOA-Free), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od 0 C do -1 C przy wilgotności powietrza od 60% do 100%, polecany na śniegi mokre, zmieszane (sztuczne z naturalnym) i brudne. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny.

Smary Ecofluorwax
nie zawierają CFC i nie są szkodliwe dla środowiska. Smar zgodny z wymogami FIS na sezon 2021/2022.

Stosowany (aplikowany) na zimno jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Charakterystyka techniczna smaru:

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor (PFOA FREE)

Zakres temperatur:0°C do -1°C

Pojemność smaru:50ml

Postać smaru:Płyn

SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
469,00 zł305,00 zł
szt.Do koszyka
630,00 zł315,00 zł
szt.Do koszyka
282,00 zł113,00 zł
szt.Do koszyka
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu