Strona główna » Smar FP4 Liquid Hot Special 50ml MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Liquid Hot Special 50ml MAPLUS

Smar FP4 Liquid Hot 50ml MAPLUS

Cena: 631,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

Dostępność:Nieprodukowany

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Numer katalogowy:MW0852S

Producent:Maplus

Stan magazynowy:0 szt.

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Liquid Hot Special (numer katalogowy MW0852S).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Liquid Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Special jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od 0 C do -1 C przy wilgotności powietrza od 70% do 100%, polecany na śniegi mokre i wilgotne. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd.

Stosowany (aplikowany) na zimno  jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Seria smarów z grupy FP4 Liquid Wax (stara seria Spray) liczy sobie cztery smary główne katalogowe:
 


smary FP4 Liquid MAPLUS


oraz smary pozakatalogowe (specjalne) dedykowane (dostępne) dla zawodników Pucharu Świata w ramach programu WCR (World Cup Reserved):
 


Charakterystyka techniczna smaru:

Pojemność smaru:50ml

Postać smaru:Płyn

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor

Rodzaj smaru:100% Fluor

Zakres temperatur:0°C do -1°C

Dane kontaktowe producenta:

Maplus, Via Soave 7, 20135 Milano, Włochy, e-mail: info@maplus.it, telefon: +39 035.4494383

Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:

REMSPORT Katarzyna Antonik, Aleja Bielska 137/16, 43-100 Tychy, Polska, e-mail: sklep@remsport.pl, telefon: +48 508176526
SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w spray na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu