Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary Racing Finish » Smar FP4 Liquid Med S8 50ml New MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Liquid Med S8 50ml New MAPLUS

Super promocja
Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS

Cena: 320,00 zł

Cena poprzednia: 640,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 640,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:MW0851S8N

Producent:Maplus

Stan magazynowy:1 szt.

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon PFOA FREE, produkt włoskiej firmy MAPLUS, jest to model FP4 Liquid Med S8 New (numer katalogowy MW0851S8N).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Spray Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Med S8 jest to smar w płynie (no gas)
z serii WCR (World Cup Reserved z dodatkiem molibdenu, bez szkodliwego dla środowiska dodatku C6 (PFOA-Free), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od -1 C do -6 C przy wilgotności powietrza od 60% do 100%, polecany na zlodowaciały śnieg, zmieszany, ubity. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny.

Smary Ecofluorwax
nie zawierają CFC i nie są szkodliwe dla środowiska. Smar zgodny z wymogami FIS na sezon 2021/2022.

Stosowany (aplikowany) na zimno jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Charakterystyka techniczna smaru:

Pojemność smaru:50ml

Postać smaru:Płyn

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor (PFOA FREE)

Zakres temperatur:-1°C do -6°C

Dane kontaktowe producenta:

Maplus, Via Soave 7, 20135 Milano, Włochy, e-mail: info@maplus.it, telefon: +39 035.4494383

Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:

REMSPORT Katarzyna Antonik, Aleja Bielska 137/16, 43-100 Tychy, Polska, e-mail: sklep@remsport.pl, telefon: +48 508176526
SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
96,00 zł59,00 zł
szt.Do koszyka
650,00 zł325,00 zł
szt.Do koszyka
Klister K20 Blue RODE
55,00 zł
szt.Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
899,00 zł567,00 zł
szt.Do koszyka
419,00 zł273,00 zł
szt.Do koszyka
420,00 zł252,00 zł
szt.Do koszyka
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu