Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary Racing Finish » Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS

Super promocja
Smar FP4 Liquid Med S8M 50ml New MAPLUS

Cena: 320,00 zł

Cena poprzednia: 640,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 640,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:MW0851S8MN

Producent:Maplus

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon PFOA FREE, produkt włoskiej firmy MAPLUS, jest to model FP4 Liquid Med S8 Moly New (numer katalogowy MW0851S8MN).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Spray Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Med S8M jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu,
bez szkodliwego dla środowiska dodatku C6 (PFOA-Free), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od -3 C do -8 C przy wilgotności powietrza od 50% do 80%, polecany na zlodowaciały i brudny śnieg zmieszany sztuczny z naturalnym. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny. Jest to ulepszona wersja starego smaru FP4 Spray Med SSM.

Smary Ecofluorwax
nie zawierają CFC i nie są szkodliwe dla środowiska. Smar zgodny z wymogami FIS na sezon 2021/2022.

Stosowany (aplikowany) na zimno jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Charakterystyka techniczna smaru:

Pojemność smaru:50ml

Postać smaru:Płyn

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor (PFOA FREE)

Zakres temperatur:-3°C do -8°C

SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w płynie na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
Klister K60 Gialla RODE
55,00 zł
szt.Do koszyka
Klister K15 Universal MAPLUS
46,00 zł
szt.Do koszyka
Klister K40 Rossa RODE
55,00 zł
szt.Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu