Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary na gorąco » Smary Racing Finish Fluor » Smar FP4 Powder Med Special Moly New MAPLUS
Certyfikat SSL GeoTrust
Darmowa dostawa

Smar FP4 Powder Med Special Moly New MAPLUS

Super promocja
Smar FP4 Powder Med Special Moly New MAPLUS

Cena: 425,00 zł

Cena poprzednia: 850,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 850,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:MW0841SMN

Producent:Maplus

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)
Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar w proszku dla zawodników i nie tylko z serii FP4 Perfluorinated Powder Wax czyli 100% fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Powder Med Special Moly (numer katalogowy MW0841SMN) o wadze 30g.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Pełnofluorowe smary do nart zjazdowych wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy (bazowy). Smary pełnofluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Powder Med Special Moly Ecofluorwax to smar w proszku z serii WCR (World Cup Reserved) z dodatkiem molibdenu, bez szkodliwego dla środowiska dodatku C6 (PFOA-Free), mający zastosowanie w warunkach dużej wilgotności powietrza wynoszącej od 50 do 80%, na śnieg zmrożony i brudny (zanieczyszczony), przetransformowany. W zakresie temperatur wynoszących od -4 C do -9 C (temperatura śniegu). Dodatek molibdenu sprawia, że smar jest trudnościeralny.

Smary Ecofluorwax nie zawierają CFC i nie są szkodliwe dla środowiska. Smar zgodny z wymogami FIS na sezon 2021/2022.
 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.

Można go używać stosując metodę nakładania smaru tzw. na gorąco (aplikacja za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego)
 

nakładanie proszku na slizg narty Galliumrozsmarowywanie smaru w proszku Gallium


lub aplikacja na zimno: wcieranie smaru w proszku przy pomocy korka naturalnego lub filcu (więcej o aplikacji smaru FP4 Powder w zakładce "Sposób użycia").
 

wcieranie smaru w proszku korkiem naturalnym Gallium
polerowanie finalne smaru w proszku Gallium


Charakterystyka techniczna smaru:

Postać smaru:Proszek

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor (PFOA FREE)

Waga smaru:30g

Zakres temperatur:-4°C do -9°C

Temperatura żelazka:160°C

SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (należy pamiętać o podłożeniu pod żelazko karty teflonowej), temperatura płyty żelazka 160 C.
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając).
  4. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 160 C.
  5. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra 1000 do 1500 obr./min (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  6. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  7. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  9. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu