Strona główna » Smar FP4 Liquid Hot Special Molybdeno 50ml MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar FP4 Liquid Hot Special Molybdeno 50ml MAPLUS

Smar FP4 Liquid Hot 50ml MAPLUS

Cena: 631,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

Dostępność:Nieprodukowany

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Numer katalogowy:MW0852SM

Producent:Maplus

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Dobór smarów
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Profesjonalny smar do nart zjazdowych, nart biegowych lub desek snowboardowych w płynie dla zawodników i nie tylko, jest to 100% fluorocarbon, produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model FP4 Liquid Hot Special Molybdeno (numer katalogowy MW0852SM).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru w spray SWIX


Pełnofluorowe smary, do nart zjazdowych z grupy FP4 Liquid Wax wybierane przez ekspertów i zawodników. Wszędzie tam gdzie liczy się każda "tysięczna sekundy". Przeznaczone głównie do użytku w sportowych nartach z grupy RACE. Nakłada się je jako kolejną warstwę na smar podkładowy. Smary fluorowe z tej grupy dają najszybszy poślizg z jakichkolwiek innych dostępnych na rynku - bezkonkurencyjne w porównaniu do smarów, których receptura jest oparta na parafinie.

FP4 Liquid Special Molybdeno jest to smar w płynie (no gas) z serii WCR (World Cup Reserved), używany jako "przyśpieszacz" - smarowanie na zimno/szybko (wcieranie za pomocą korka naturalnego). Zastosowanie w zakresie temperatur wynoszących od 0 C do -3 C przy wilgotności powietrza od 70% do 100%, polecany na śniegi mokre, wilgotne i brudne. Podczas zawodów na tzw. jeden zjazd. Zawiera dodatek molibdenu dzięki, któremu jest trudniej ścieralny.

Stosowany (aplikowany) na zimno  jako ostatnia warstwa (może być nakładany na warstwę proszku FP4 Powder lub na smary średnio i wysokofluorowe czyli LF i HF).

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Seria smarów z grupy FP4 Liquid Wax (stara seria Spray) liczy sobie cztery smary główne katalogowe:
 


smary FP4 Liquid MAPLUS


oraz smary pozakatalogowe (specjalne) dedykowane (dostępne) dla zawodników Pucharu Świata w ramach programu WCR (World Cup Reserved):
 


Charakterystyka techniczna smaru:

Typ smaru:Racing WCR

Dodatek w smarze:Fluor/Molybden

Rodzaj smaru:100% Fluor

Zakres temperatur:0°C do -3°C

Pojemność smaru:50ml

Postać smaru:Płyn

SMAROWANIE NA ZIMNO - rekomendowana technika.
  1. Nałożyć smar w spray na powierzchnię ślizgu.
  2. Wetrzeć smar za pomocą wałka z włosiem merynosa o długości 5 mm (co najmniej 10 przejść).
  3. Następnie dokładnie wcieramy smar za pomocą ww. wałka - poruszając się od dziobu do piętki  z prędkością od 1500 do 2500 obr./min. Można ślizg podzielić na dwie części.
  4. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  5. Szczotkujemy za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  6. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  7. Na koniec polerujemy wałkiem obrotowym z włosia merynosa o długości 10 mm.

SMAROWANIE NA ZIMNO - zdecydowanie awaryjna technika smarowania.
 
  1. Nałożyć smar w proszku na powierzchnię ślizgu, najlepiej w odcinkach co 10-15 cm.
  2. Wetrzeć smar za pomocą korka naturalnego.
  3. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu