Strona główna » Narciarstwo zjazdowe » Smary narciarskie » Smary na zimno » Smar HP3 Med Liquid 500ml MAPLUS
Darmowa dostawa

Smar HP3 Med Liquid 500ml MAPLUS

Smar HP3 Cold Liquid 500ml BRIKO-MAPLUS

Cena: 668,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Numer katalogowy:MW0941

Producent:Maplus

Stan magazynowy:1 szt.

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Dobór smarów
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Wysokofluorowa, parafina narciarska (smar HF - High Fluor), produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model HP3 Med Liquid (numer katalogowy MW0941), w płynie o pojemności 500ml, polecana do smarowania na gorąco (potrzebna nagrzewnica) lub na zimno nart zjazdowych, nart biegowych i deski snowboardowej.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

nakładanie smaru General Premium Fluor GALLIUM

 

Hydrocarbonowe smary z wysoką zawartością fluoru zapewniają efekt przyśpieszenia w połączeniu z możliwością zastosowania do szerokiego przekroju temperatur, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc (poślizg) przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 50%. Dodatkowo są relatywnie trwałe i odporne na ścieranie oraz zwiększają odporność ślizgu na przenikanie brudu.

Przez wielu zawodników w Pucharze Świata seria smarów HP3 Liquid używana jest jako samodzielne smary treningowo-zawodnicze.

HP3 Med Liquid to smar wysokofluorowy (HF - High Fluor) z linii Sport & Race Line,  HP3 - High Fluorinated Paraffin, tzw. smar wyścigowy, mający zastosowanie w zakresie normalnych temperatur wynoszących od -2 C do -9 C (temperatura śniegu), przy wilgotności wynoszącej od 60% do 90%, na każdy rodzaj śniegu. Jest to smar w płynie, można go aplikować na gorąco lub na zimno.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Linia smarów HP3 Liquid High Fluorinated Paraffin 500ml liczy sobie trzy smary:
 


smary HP3 Liquid 500ml BRIKO-MAPLUS
 

Charakterystyka techniczna smaru:

Typ smaru:Racing

Dodatek w smarze:Fluor

Rodzaj smaru:High Fluor

Zakres temperatur:-2°C do -9°C

Pojemność smaru:500ml

Postać smaru:Płyn

Dane kontaktowe producenta:

Maplus, Via Soave 7, 20135 Milano, Włochy, e-mail: info@maplus.it, telefon: +39 035.4494383

Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:

REMSPORT Katarzyna Antonik, Aleja Bielska 137/16, 43-100 Tychy, Polska, e-mail: sklep@remsport.pl, telefon: +48 508176526
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS

SMAROWANIE NA ZIMNO
 

  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Odczekać aż smar zastygnie i stężeje, następnie cyklinujemy, wykorzystując do tego celu cyklinę pleksi.
  4. Następnie szczotkujemy szczotką z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również szczotki obrotowej – 1000 do 2000 obr./min., delikatnie dociskając).
  5. Na koniec szczotkujemy (polerujemy) nasz ślizg szczotką z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając ją do ślizgu).

SMAROWANIE RACING NA ZIMNO - rekomendowana technika przy twardym, sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wetrzeć smar w porowatą strukturę ślizgu korkiem naturalnym (może być ręcznie lub przy wykorzystaniu Roto Cork).
  3. Następnie wprasowujemy smar wykorzystując do tego wałek obrotowy z poliestra (należy pamiętać aby nie dociskać zbyt mocno wałka poliestrowego do ślizgu, możliwość uszkodzenia).
  4. Na koniec polerujemy ślizg wałkiem obrotowym z wełny merynosa długość włosia 5 mm (prędkość od 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wprasować smar za pomocą żelazka narciarskiego o temperaturze 110-120 C (ważna uwaga najlepiej podłożyć pod płytę żelazka płytkę teflonową).
  3. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  4. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

SMAROWANIE RACING NA GORĄCO - rekomendowana technika przy twardym sztucznym śniegu.
 
  1. Nałożyć smar i rozprowadzić go po powierzchni ślizgu, w odcinkach po około 10 do 15cm, chwilkę odczekać, aż rozpuszczalniki, znajdujące się w smarze odparują.
  2. Wgrzewamy smar za pomocą specjalne suszarki (nagrzewnicy).
  3. Dla zwiększenia efektu wcieramy rozgrzany smar korkiem naturalnym lub packą filcową (bardzo ważne żeby nie używać tego samego korka i tej samej packi filcowej do różnych rodzajów smarów).
  4. Po około 10–15 minutach zbieramy nadmiar smaru za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1000 do 2000 obr./min. delikatnie dociskając)
  5. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
Pozostałe produkty z kategorii
92,00 zł74,00 zł
szt.Do koszyka
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu