Certyfikat SSL GeoTrust
Darmowa dostawa

Smar HP3 Violet 250g MAPLUS

Super promocja
Smar HP3 Violet 250g MAPLUS

Cena: 295,00 zł

Cena poprzednia: 587,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 411,00 zł

iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Dostępność:Dostępny - wysyłka 24h

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:MW0912

Producent:Maplus

Stan magazynowy:5 szt.

Kod EAN:8028383200345

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Dobór smarów
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Wysokofluorowa, parafina narciarska (smar HF - High Fluor), produkt włoskiej firmy MAPLUS (dawniej Briko-Maplus), jest to model HP3 Violet (numer katalogowy MW0912) w dużej kostce o wadze 250g, polecana do smarowania na gorąco nart zjazdowych, nart biegowych i deski snowboardowej. Smar zapakowany w plastikowe, oznaczone i zamykane pudełko.
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Hydrocarbonowe smary z wysoką zawartością fluoru zapewniają efekt przyśpieszenia w połączeniu z możliwością zastosowania do szerokiego przekroju temperatur, ale trzeba pamiętać, że smary fluorowe pokazują swoją moc (poślizg) przy średniej i dużej wilgotności powietrza czyli większej od 50%. Dodatkowo są relatywnie trwałe i odporne na ścieranie oraz zwiększają odporność ślizgu na przenikanie brudu.

Przez wielu zawodników w Pucharze Świata seria smarów HP3 używana jest jako samodzielne smary treningowo-zawodnicze.

HP3 Violet to specjalistyczny smar wysokofluorowy (HF - High Fluor) z linii RACING LINE,  HP3 - High Fluorinated Paraffin, tzw. smar wyścigowy, idealny na zimniejsze warunki, polecany na nowe lub zleżałe śniegi. Mający zastosowanie w zakresie niskich temperatur wynoszących od -6 C do -12 C (temperatura śniegu), przy wilgotności wynoszącej od 60% do 90%. Jest to smar w kostce roztapiany i rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Linia smarów HP3 High Fluorinated Paraffin 250g liczy sobie osiem smarów stałych:
 


smary HP3 250 g BRIKO-MAPLUS
 

Charakterystyka techniczna smaru:

Postać smaru:Kostka

Typ smaru:Racing

Dodatek w smarze:Fluor

Rodzaj smaru:High Fluor

Waga smaru:250g

Zakres temperatur:-6°C do -12°C

Temperatura żelazka:140°C-150°C

Dane kontaktowe producenta:

Maplus, Via Soave 7, 20135 Milano, Włochy, e-mail: info@maplus.it, telefon: +39 035.4494383

Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:

REMSPORT Katarzyna Antonik, Aleja Bielska 137/16, 43-100 Tychy, Polska, e-mail: sklep@remsport.pl, telefon: +48 508176526
Kwestię właściwego doboru smaru ukazuje poniższa tabelka:
 
  1. Określamy agresywność śniegu
  2. Określamy wilgotność
  3. Określamy temperaturę
 
tabela doboru smaru BRIKO-MAPLUS
SMAROWANIE NA GORĄCO - rekomendowana technika.
 
  1. Nałożyć, a następnie wprasować smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego, temperatura płyty żelazka 110-140 C (zależy od typu smaru).
  2. Ponownie wprasowujemy smar żelazkiem o temperaturze 110-140 C (zależy od typu smaru) posuwając się do przodu z prędkością około 3 cm na sekundę.
  3. Odczekać co najmniej 15 minut niech smar stężeje, utwardzi się i ostygnie.
  4. Oczyścić boczne krawędzie cykliną pleksi.
  5. Wycyklinować powierzchnię ślizgu za pomocą cykliny pleksi.
  6. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z miękkiej stali lub miękkiego mosiądzu.
  7. Szczotkujemy ślizg za pomocą szczotki z twardego włosia końskiego lub z twardego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).
  8. Szczotkujemy finalnie ślizg za pomocą szczotki z miękkiego włosia końskiego lub z miękkiego nylonu (można również wykorzystać szczotkę obrotową – 1500 do 2500 obr./min. bardzo delikatnie dociskając).

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu