Strona główna » Smar Linea Super Yellow 24g SOLDA
Darmowa dostawa

Smar Linea Super Yellow 24g SOLDA

Smar Linea Super Yellow 24g SOLDASmary Linea Super Green 24g SOLDA
Smar Linea Super Yellow 24g SOLDA
Smary Linea Super Green 24g SOLDA

Cena: 3,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

Dostępność:Nieprodukowany

Koszt wysyłki:od 12,00 zł

Numer katalogowy:0812YE-24

Producent:Solda

Stan magazynowy:

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja producenta

znacznik 20 lat doświadczenia
znacznik Wysyłka towaru w 24h
znacznik Towar na magazynie
znacznik Bezpieczne zakupy (certyfikat SSL)
znacznik Darmowa dostawa już od 100zł
znacznik Fachowe doradztwo i pomoc
znacznik Najlepsza obsługa
znacznik Szeroki asortyment
znacznik Rabaty dla stałych klientów
znacznik Dogodne formy płatności (przelewy online)
znacznik 100% Polska firma

  • Opis produktu
  • Sposób użycia
  • Recenzje produktu (0)

Oferta Sklepu REMSPORT: Hydrocarbonowy smar serwisowy do nart zjazdowych, nart biegowych i desek snowboardowych, produkt włoskiej firmy SOLDA, jest to model Linea Super Yellow (numer katalogowy 0812YE-24) w małej kostce o wadze 24g. Jest to smar serwisowy (bez opakowania i zadrukowanego wieczka).
 

PAMIĘTAJ - KTO SMARUJE TEN JEDZIE
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Gallium


Smary hydrocarbonowe (H - hydrocarbon) polecane na każdy rodzaj śniegu, stosowane w niskiej i średniej wilgotności powietrza mniejszej od 40%.

Linea Super Yellow to smar miękki w kostce do stosowania na gorąco (rozprowadzany za pomocą specjalnego żelazka narciarsko-snowboardowego) lub na zimno (wcieramy go w ślizg), malutka kostka o wadze 24g, kolor smaru żółty, stąd jego nazwa. Ma zastosowanie w warunkach śniegowych w okolicach zera (powyżej i poniżej). Działa najlepiej podczas topnienia śniegu.

Jeżeli chodzi o temperatury, można go stosować w zakresie ciepłych, zimowych temperatur od 0 do -2 stopni C (temperatura śniegu) lub od +5 C do -2 C (temperatura powietrza) przy wilgotności powietrza wynoszącej do 40%. Może być używany jako samodzielny smar do jazdy lub jako smar podkładowy (smar bazowy) pod smary nisko i średniofluorowe.

 

ZALETY SMAROWANIA ŚLIZGU SMAREM METODĄ NA GORĄCO:
 

  • szybsza jazda (poślizg),
  • większe bezpieczeństwo na stoku (ślizgi nie zacinają się),
  • ochrona ślizgów przed szybszym utlenianiem się,
  • ochrona ślizgów przed tarciem spowodowanym jazdą po śniegu.


Linia smarów Linea Super Hydrocarbon SOLDA obejmuje następujące smary, które występują w różnych gramaturach wagowych (24g, 250g, 500g i 1000g), zdjęcie niżej pokazuje linie smarów Linea Super o gramaturze 24g:

linia smarów Linea Super 24 g SOLDA
 
Charakterystyka techniczna smaru:

Postać smaru:Kostka

Typ smaru:Base

Rodzaj smaru:Hydrocarbon

Waga smaru:24g

Zakres temperatur:0°C do -2°C

Temperatura żelazka:115°C-125°C

Czysty i niezabrudzony ślizg szczotkujemy twardą szczotką miedzianą, brązową, mosiężną lub stalową (w zależności od producenta) celem odsłonięcia struktury na ślizgu
 

szczotkowanie strukturyzacyjne wg. Toko


Nakładamy (rozgrzewamy) smar za pomocą żelazka narciarsko-snowboardowego (temperatura żelazka zależy od temperatury topnienia smaru)
 

aplikacja smaru na gorąco wg. Toko


Rozprasowujemy smar po całym ślizgu
 

rozprowadzanie smaru żelazkiem wg. Toko

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.”
Nie pokazuj więcej tego komunikatu